Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Allt och Inget

Av Jossan Larsson - 30 april 2012 20:05

Hej-Hopp (igen)!! ;D


Här är lite kort fakta om mig (om ni vill veta):

Namn: Jossan (Josefine) Larsson

Ålder: 15 (född: 4 Augusti 1996)

Ralationsstatus: Har ett förhållande (blev tillsammans: 14 januari 2011)

Bor: Norr om sthlm 

Familj: Sandra (mamma) Staffan (pappa) Elin (lillasyster) Anton (lillebror) Marcus (lillebror) Krille (mammas kille) Carola (pappas tjej) Emelie ("lossassyster") Linnéa ("lossassyster") Linda (bästa kompis, räknas som syster) Joakim (pojkvän)


Nu har jag ätit middag, det var riktigt gott. Nu sitter jag och diskuterar med min älskling och hans syrras kille om typ allt och inget.

Igår hände typ jobbigaste saken med min iPod, typ mamma eller någon råkade köra på den så skärmen är typ helt spräckt (inte kul alls. Men fördelen är att den fortfarande funkar så jag kan ju använda den och så men vi ska typ ändå lämna in den på lagning imorn för mamma hade tydligen fixat så de va extra garanti på den. Tack älskade mamma!! <3


kolla videon som sebbe (jockes syrras kille) visade mig:


Jaa de va väl typ det jag kom på att skriva just nu, är de något mer så skriver jag väll ett mytt inlägg senare. 

Puss och Kram // Jossan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan Larsson - 5 september 2012 09:50

Hej, tänkte börja blogga öite nu bara för att jag inte har bättre för mig. Efter sist jag bloggade så har de hänt lite saker, jag har börjat gymnasiet och annat som inte e lika intressant xD men i alla fall... I gymnasiet trivs jag väldigt bra, jag...

Av Jossan Larsson - 5 augusti 2012 15:16

Tjollahopp!! Nu har äntligen appen kommit till bloggplatsen (den har säkert funnits ett tag men jag märkte de nu iaf) så nu kan jag börja blogga igen!! Bloggar mer senare Puss och kram // Jossan ...

Av Jossan Larsson - 7 maj 2012 13:48

Hej-Hopp!!Nu står jag på karlberg station och väntar på att tåget ska komma, ska med märsta tåget för att åka till tandläkaren för att kolla till tandställningen. Hoppas jag får ta bort den snart =)Nu kommer tåget så kan inte blogga mer för har typ i...

Av Jossan Larsson - 7 maj 2012 12:16

Hej-Hopp!! Förlåt (igen) för att jag inte har bloggat på länge men jag har haft ganska fullt upp. Sist jag bloggade va i torsdags och då sa jag att jag skulle lägga upp bilder från när jag var i kungsan med Linda men det är så att jag inte har fixa...

Av Jossan Larsson - 3 maj 2012 11:48

Hej-Hopp!! Förlåt att jag inte bloggade igår men hann inte för kom hem sent och va typ "dö-trött" kändes det som. Igår va jag i skolan och hade nationella i matte, det kändes väldigt bra, man får väll hoppas på alla rätt på del B1 ;) men kände mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards