Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Jossan Larsson - 1 maj 2012 22:13

Hej-Hopp!! Nu tänkte jag typ ta och sova lite för har nationellt prov i matte och spex-foto så jag lär ju försöka hålla mig pigg till dess så jag orkar med det. Fast är ovanligt trött och mår typ inte sova så jätte bra, har ont i halsen, bihålorna, huvet och så känner jag mig väldigt febrig men jag får väll hoppas på att de e pollen för vill inte missa fotot eller provet inorn. Bloggar mer imorn, Puss och Kram // Jossan <3

Av Jossan Larsson - 1 maj 2012 10:32

Go'morgon på er, nu har jag typ precis ätit frukost men älsklingen och hans familj. 

Hoppas ni har haft en riktigt bra och rolig valborg med massa kompisar, släkt, familj, eller allt de, eller jag hoppas ni har haft kul över huvud taget. Det hade i alla fall jag =D


Igår åt vi godaste efterrätten som jag någonsin har ätit, det var typ som cheescake men ändå inte, de såg ut exakt som en cheescake men de va vitchoklad mousse i stället för ost grejen som man har på och botten va typ mandelmassa och choklad tror jag men den var i alla fall sjuuukt god och det var ju huvudsaken (ska kanske be om receptet ;) )

Idag så ska mamma komma hit för att titta på valparna som e här och så ska hon hämta mig och min iPod som vi ska lämna in eftersom hon råkade köra på den. Hoppas vi får fika med sån där "kaka" som vi åt igår (a)

Måste plugga matte idag oxå eftersom att jag har nationella prov i matte imorn och jag vill gjärna höja mitt G till antingen VG eller MVG men tror jag lyckas med VG bara men man kan ju hoppas på ett högre betyg ;D


Aja nu ska jag gå och vara lite social med min älskling som ligger och kollar på film, (han kollar på borat -.-')

Puss och Kram // Jossan <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards