Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Jossan Larsson - 3 maj 2012 11:48

Hej-Hopp!!

Förlåt att jag inte bloggade igår men hann inte för kom hem sent och va typ "dö-trött" kändes det som.

Igår va jag i skolan och hade nationella i matte, det kändes väldigt bra, man får väll hoppas på alla rätt på del B1 ;) men kände mig ganska säker på alla svar (svarade på alla frågor). Den andra delen kändes lite jobbig, då svarade jag bara på häften för dom andra sakerna fattade jag inte typ =/ Blir att plugga mer till nästa gång bara!!

Efter nationella hade vi typ genomgång hur vi (9:or) ska skriva en årsbok, det var väll inte så kul men aja roligare än vissa andra arbeten iaf xD. Sen på eftermiddagen så gjorde vi inte så mycke, typ pratade bara för ingen orkade plugga typ. Sen när skolan var slut så drog jag och Linda till kungsan för att ta kort på körsbärs träden som blommar, (sjuuukt fina dom var)!! Bilderna blev bra tror jag men de e Linda som har dom så jag kan tyvärr inte ladda upp nån nu men jag ska göra det sen så fort jag fått dom.

Imorn tänkte vi dra till kungsan igen för att ta kort, fast den här gången med min kamera. Efter dset blire bio med några kompisar, vi ska se american pie (den nya). Det ska väll bli en rolig dag tror jag =D Hoppas det blir bra väder oxå annars blire ju inge kul att ta kort i kungsan.

Just nu säger SMHI att det ska va mulet och typ 10º bara men man får väll hoppas på det bästa.


Nu ska jag tyup plugga lite med årsboken, den ska va inne imorn men jag är typ klar när som hälst med ena delen för det var bara lite "små-fakta" om mig så den blir "plätt-enkel" ;)


Aja lägger väl ut bilderna senare ikväll om jag hinner.

Puss och Kram // Jossan <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards